Hello world!

Wielu z was… no ok, ok… może tylko ja… spędza życie zakuty w szarą rzeczywistość. Nic tylko realia i obowiązki. Tragedia. Tak nie da się żyć. Założę się że większość z was miała wątpliwości, pragnienia i wymagania. Przecież towarzyszą nam one przez całe życie. Cóż jeśli już je posiadałam to postanowiłam coś z nimi zrobić.

Wątpliwości – to najbardziej upierdliwe uczucie na świecie. Nie możesz się na nic zdecydować, nie możesz podjąć jednej konkretnej decyzji i generalnie wahasz się czy się nawet wahać. Czy to dotyczy wyboru koszuli do pracy, oddaniu się chwili szaleństwa czy oddania nerki najbliższemu członkowi rodziny, nic tylko się wahamy ( no co nie każdy ma dwie ZDROWE nerki do dyspozycji, prawda?) Ja postanowiłam wyrzucić to słowo z mojego słownika. Jeśli czegoś chcę robię to, biorę to …albo czytam o tym… i tak właśnie zaczęłam pisać…ma sens? Nie? Nie szkodzi, przecież nie o sens chodzi.

Pragnienia – Czyli generalnie upragniona gwazdka z nieba… ewentualnie większy dom, samochód, p**** . Mocnej, szybciej, dłużej i więcej. Można by wymieniać i wymieniać. W każdej dziedzinie życia znajdzie się coś czego pragniemy. A czego najczęściej mieć nie możemy. A jakbyśmy mieli, to pewnie nawet nie wiedzielibyśmy, co z tym zrobić. Ja pogodziłam się z tym, że nie mogę mieć wszystkiego… co nie znaczy, że nie mogę o tym fantazjować… i Tak zaczęłam pisać romanse pełne miłości, namiętności i czasem erotyczne.

WymaganiaNO tutaj sytuacja przedstawia się bardzo prosto. Choćbyśmy nie wiem co mieli to i tak chcemy mieć więcej. Po przeczytaniu kilku tysięcy książek( romansów, nie oszukujmy się)po polsku i po angielsku, doszłam do wniosku, że jestem strasznie rozczarowana. Po pierwsze brak książek, alternatywnie e-booków w języku polskim w interesującej mnie tematyce ( czyli romans, kinky sex z udziałem dużej ilości mężczyzn i dużo poczucia humoru). A po drugie…zawsze mając zdanie na każdy temat, dodałabym coś od siebie do czytanych książek. W końcu moja rodzinka znudzona moim marudzeniem stwierdziła. Jak jesteś taka mądra to pisz to co byś sama chciała przeczytać … i ta-da. Piszę i nie zamierzam się poddać…

One thought on “Hello world!

Skomentuj

