Jeśli nie mogę być sobą, to nie chcę być nikim innym…

Witam i zapraszam

Mój ebook w nowej niższej cenie!!!

„Ile jest prawdy w prawdzie?”

Ta i inne moje prace są wydane na Wydaje.pl

Cieszę się ogromnie!

Dzięki pakietom autorskim, wszystkie trzy moje prace można nabyć za niewielką kwotę.

Polecam

opis można znaleźć w Moje e-Booki 🙂 a długi fragment na

www.akfa-dreamlandpress.blogspot.com

jako bonus fragment będzie można pobrać na Wydaję.pl

Zajrzyj po moje inne prace!!!

Rozejrzyj się tutaj i przekonaj czy znajdziesz coś dla siebie

Z każdą chwilą rodzi się dla was nowa historia.

Aktualnie dwie – jedna na bloga

„Wzięty przez zaskoczenie”

A druga – nagły przebłysk wyobraźni – zostanie opublikowana;

” Zagubiony pamiętnik”

Tak szybko jak tylko uda mi się napisać, wyedytować i wydać!

Zapraszam więc wszystkich

Możesz zawsze dowiedzieć się o nich pierwszy jeśli dołączysz do mojej strony lub bloga.

Zawsze możesz znaleźć mnie na Facebooku :

AkFa DreamLandPress

lub dołączyć do mnie na Twitterze :

AkFa_dreamland

Jeśli mnie potrzebujesz, napisz :

AkFa.DreamLand@gmail.com

Jak wspominasz Walentynki?

Czytałeś moje opowiadanie? Nie? Powinieneś…

Dostępne jest tutaj i wyjątkowo na moim blogu!!!

www.akfa-dreamlandpress.blogspot.com

Zapraszam  


opowiadanie już na was czeka w Free-kąski

Kupidyn chyba zawsze musi być wyczerpany,

po Walentynkowym dniu 😀

Masz czas i chcesz wiedzieć wszystko?

Zajrzyj do mnie, bo wiele się tam dzieje.

Nie można się nudzić podczas czytania mojego bloga.

 Jak to wszystko się zaczęło

i jakim sposobem dążę do realizacji moich marzeń, jest opisane, aby mogło kogoś zainspirować.

To dopiero „Początek…”

http://akfa-dreamlandpress.blogspot.com

           

 A tutaj …

Bardzo serdecznie zapraszam do czytania moich opowiadań

w Free-kąski 😉

„…po prostu przyjaciele…”

„Mój chłopak nie jest gejem…”

„Mój chłopak nie jest gejem – nadal…”

Bardzo by mnie cieszyły wasze opinie, choćby kilka słów komentarza 😛

3 thoughts on “Jeśli nie mogę być sobą, to nie chcę być nikim innym…

    • Ponieważ moje historie są poświęcone związkom i miłości między mężczyznami. Jeśli przeczytałaś opowiadania to z pewnością znasz ich fabułę. Bardzo mi miło że dobrze ci się czyta. Pozdrawiam

Skomentuj

